:))

Tjodelooo alla! 

Idag är det en helt vanlig söndg och jag vet inte vad jag ska hitta på -.- Klockan är 12:28 och jag vaknade typ nyss ;P 
Man kanske ska ta och ringa ngn och fråga om dom vill hitta på ngt, Hheeh 
Men btw igår iaf, Jag var ute i medskogssjön med mamma och syrrorna vi var hos mormor och morfar i deras huuuusvagn :D Det var meningen att vi skulle bada men hmm det började ju regna så ;) det blev inge av med det heller :P 
Sen när jag kom hem så skulle timmy åka och hämta en dator hos micke :) Så då följde jag med honom , petter , stina Och mattias :)) När vi hade hämtat datorn så fick timmy och dom för sig att vi skulle åka och fiska i sandviken :) Så ah vi avr hem med datan och tog med oss fiske grejer och drog mot saaandviken :)) Vi åkte hem till stina först, för hon skulle hämta pengar :P Så sen drog vi och skulle käka men stina velade in på ica och köpa godis först ;)Så dom släppte av stina och mig där, sen åkte dom och beställde mat. så när jag och stina kom ut så hämtade timmy oss och då åkte vi och åt :)
Efter att vi ätit så åkte vi och fiskade, Vi hade fått upp allt och började kasta, men då började det ju regna -.- SUCK!
Så vi packade in allting igen och åkte sen hem och lämnade av stiina :P
Sen var det meningen att vi skulle hem och lana men vi tog en sväng in till Valbo istället ;) Men det var typ as dött där :P Så vi åkte runt och kollade lite där bara, Sen så åkte vi mot hemfärd. Som sagt. Det var en riktigt trevlig kväll, Myyyyys med att åka ååådyyy!
Men btw! 
Hejjjjs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0