;)

Åh jag tror jag dööör! ;o 

Jag vill åka till Norrflyu ikväll och har några flera som vill åka men har ingen som kör, kanske min bror men isåfall måste ju han ha soppa pengar -.- men ja det är vell klart att han måste ha pengar för att åka dit det är ju sånt som man bara måste förstå :P 
Men vi får vell se hur det blir annars försöker jag med joooohan! om han vill :P men det blir vell samma sak där åh, Han måste ju också ha peeengar ;) för att bilen ska kunna gå frammåt, :P 
men det sägs ju att det spöökar där as mycket, upp till bevis isåfall då, om vi nu kommer dit ;) Måste ju ta oss dit också ;) om man ser en svart katt där inne, då ska man ut fooooort! ;o För den visar att det är en fara på väg :o LÄÄÄSSSKIGT! Men aja ni märker vell senare om jag lagt ut nå fler inlägg om inte så är jag vell kvar dääär :o DÖÖÖD! hhaa nääärå Men tjaaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0