:)

HejsanHejsan :)

Sliten tjej här! 
Idag har varit en lite jobbig dag faktiskt, det började med att jag vaknade runt halv 10 och typ skulle åka till gävle med familjen ;) 
Ah sen var vi i gävle tills typ 5 :o Och jag velade hem och vara med cissi, ah så vi åkte hem, Mamma släppte av mig vis henne och precis då skulle hon gå till skogen med hunden, och ja då vart det kanske 3 km promenad där då ;) ah sen kom vi till henne och då gjorde vi pizza, myyyys! :*
Sen kom vi på att vi kunde gå med hennes och min hund så då gick vi hem till mig typ 5 km, hahha ;) och vi hämtade min hund och gick runt 6 km, hahah motion har man ju fått iaf ;) 
Men aja sen kom jag hem och då skulle jag tydligen beställa kläder ;) Så kläder beställda, och nu sitter jag i soffan och chekar tv´n :* Bättre kan det ju inte bli!
Ah imorgon ska vi tydligen ha ngn städdag här hemma, så då ska alla vara hemma och städa härligt ;) Eller? Ah sen blir det vell cissi på kvällen för vi ska bestämma vad vi ska göra ihelgen, För då blir det partay, Kanske ;) Hoppas på det iaf, Aja nu ska jag typ sova, Så pussssss!

// Amanda :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0