-.-

Tjao! :)
Idag är det Torsdag och jag har ingenting för mig, det började med att jag vaknade vid 12 ungefär :) Då åt jag frukost och sen satt jag mig vid data, och då kommer cecilia och lydia och knackar på. dom skulle bara hämta sina väskor.. Sen skulle dom tydligen till Lydia-.- men det konstiga va att dom inte frågade mig -.- Jag vart typ as sur, så sa hejdå sen satt jag mig vid datan, för jag orkar inte bry mig vill dom ha det så, så visst, I don´t care! För jag klarar mig så¨bra utan dom :))
Men iaf saknar emili som bara den! :D Så ska ta och ta igen mina minnen med henne igen :D Det ska bli skojj! <3
Btw, 
Sen så klädde jag på mig och skulle tydligen in till sandviken till sara :) men jag orkade inte ta bussen så skulle fråga min broder om han velade köra mig. Och det kunde han. men tillslut så orkade inte jag åka dit, för jag fick höra att timmy , micke , stina , och Petter kanske skulle åka till Norrfly :)) Och då frågade jag om jag fick följa med och det fick jag :) så ska förmodligen åka dit om vi har bensin :)) Det ska bli riktigt läskigt men skojjigt att iaf få följa med :))<3
Så nu sitter jag hemma after att ha följt med timmy och hämtat stina i Sandviken :)) Så nu väntar jag bara på att dom ska säga att vi åker ikväll ;) Men ah kanske inte blir något heller, Men man får vell hoppas på det bästa :))
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske hittar på ngt med ngn, veeem veeet :) 
Jag hoppas iaf att cecilia ändrar sig så att jag kan börja vara med na igen, för vill inte gå och må skiiit :P om hon är min äkta vän så hör hon säkert av sig och säger att hon saknar mig eller ngt för det gör ju en bra vän! Men gör hon det inte så vet jag ju vad som gäller :)) 
Men Btw i helgen händer det vell inte så mycket ska vell förmodligen gå på lingbolyran, om jag hittar ngn att dricka med ;)) får vell alltid hoppas på det bästa! :P Jag hittar säkert på ngn, det gör jag allltid :))
Men ska dra nu, ha det så bra så läänge!
Hejjs :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0