Skolan förstör mitt liv -.-

Hejsan!!
Idag är det Onsdag och skolan började i Måndags! -.- Har gått två hela dagar och är redan trött på skiten -.- Men det lite roliga är att man är en nia ;D för alla sjuor har typ respekt för oss ;) Men aja imorgon är det Torsdag och då är det ju bara att gå till skolan igen.. 
Hah ja kul att jag och cissi går isamma klass, hha hon är så skrattretande ;) Men jag märker igentligen inte av henne, :o jag vill inte märka av henne för jag har mina komisar och är glad med mitt liv! aja på sommarlovet har jag inte gjort ngt speciellt! förutom motionerat och tränat upp min vovve lite! och varit med kompisar så klart! :) så jag har varit upptagen helt enkelt! men det är bara roligt ! att få göra av med lite nöjjen med kompisar! :)
Men nu när skolan började så vart allt så segt igen :o Man är så trött -.- okey då på sommarlovet sover man ju så länge man kan till typ 3 - 4 och nu går man upp kvart i 7 -.- Skaplig skillnad :o
men nästa vecka är det klass kampen med skolan! och då jävlar ska vi 9C mosa "ALLA" andra! 
Men aja jag borde nog sova nu eftersom det är skola imorgon -.- Så vi hörs vell ngn dag/kväll!

Natti Natti! :)
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0