Fort det går :)

Hej hej bloggen :)
nu vet jag att jag inte har bloggat på länge, men folk som påmmint mig, så lär nog bli bättre på det nu.. :@ 
Hmm ja iaf idag är min outfit Linne orange whats up whats down :) tights till :) blå bh och rosa troser :) Plattat hår mascara läppglans och foundation, Och en fin klocka på armen :)) Ja iaf jag har gått en powerwalk promenad idag på ca 1 timme :) sköönt :) det blir en till nu, kläder tights och ett linne :)
Tidigare rundan hade jag korta shorts billabong^^ Och en brun thishört och en huvtröja köpt på hm :)
Men iaf imorgon är det fredag och då kommer underbara Emili hit :) och vi ska hitta på en massa skojj :) Efterlängtade minnen! :* 
Men jag bloggar vell mera imorgon ha det bra pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0